19.10.05

fenómenos mediáticos

Ante as peticións de numerosos segidores do blog, un elemento dos que escribía neste espazo vai publicar un texto.Espero que os lectores entendan un posible deterioro no contido.Como lle dixeron a un amigo meu na rúa unha rapaza que non coñecía de nada " Xa había tempo oh, xa había tempo" ( isto évos certo). pero bueno, hoxe iso non toca.
Hoxe vou falar dun estrano fenómeno mediático, que é tema de conversa nas cafeterías,restaurantes e tamén dos fins de semana. é un fenómeno coñecido como BANDOLERO.Conseguín informarme sobre o asunto, e logrei xuntar algunhas das súas características.Velaí van:
eu sei que a noite ten un dente negro
e tamén sei que non hai no mundo empaste
para tapar tal desastre.
agora seica chamaron as multinacionais
haber se a volven ó tempo dos pañais!
Dixéronme que chora unha estrela
porque ninguén se fixa nela
eu voulle ofrecer unha cerveza
haber se llo quito da cabeza.
...
E ó final todos acaban berrando, BANDOLERO!!. Curioso fenómeno, si señor. advertencia: anda con ollo ti tamén o podes ter.

10 Comments:

Anonymous Anónimo said...

alédome da volta. Xa vos botaba moito de menos.
Se lle pos música ao Bandoleiro, case é unha canción.
Bicos de Xenevra

11:15 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Iese Rafa!!!!
A verdade é que se che botaba de menos!!
Xa teño ganas eu de escoitar ese BANDOLERO!!!! E tamén de ver a portada do novo CD.
Aínda teño en conta o de ir comer a túa casa o día da festa.
BikinHoSS!!

10:40 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Iese Rafa!!!!
A verdade é que se che botaba de menos!!
Xa teño ganas eu de escoitar ese BANDOLERO!!!! E tamén de ver a portada do novo CD.
Aínda teño en conta o de ir comer a túa casa o día da festa.
BikinHoSS!!

10:40 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

VIVAN OS ROXOS D CAIN!! ese Rafa! E dende aqui despidom d vos miña doncela, BANDOLERO!! XD

3:01 p. m.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

8:28 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

divertido texto pero non me gustou moito a tua forma de escribir.

4:18 p. m.  
Blogger Xacias said...

Rafinha es un artista.jajajja
sigue coas cancións, pareces o yoshi.

unha aperta,Celia

11:10 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

K hai artista!!!! Eikí lle andamos, lendo o texto dun éxito INMINENTE: Os Roxós. Patu, o de Cain non vai poder ser, a Biblia seica ten copyright e temos k pagar e eso... xD Veña xente, seguir así de bien conservados. M8s saudos!!!
PD. Armando Pallas Constantes, kero a letra no blog XA!!! xD

11:41 p. m.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Este comentario ha sido eliminado por el autor.

4:07 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

10:39 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home